209 02 15 10

hej hej!:D jag sitter och tittar på dedes blogg hahahh ni måste ju se videon med kajsa alltså... gå in på www.dede.blogg.se och scrolla ner lite så kommer ni att se den videon ååhh får verkligen rysningar i slutet
hahaha har iaf sett en liten del av julkalendern imorse och fattade inget men en tjej i min skola ska typ vara med :P men såg inte henne i detta avsnitt ska titta imorn
åååhh vad jag längtar till jul!!!!!
ni kanske har märkt så gillar jag twilight väldigt mycket(nej det har ni nog inte)så här har ni min absloluta favoritbild av alla biler från new moon :D den ser bara så underbar ut...springa is kogen med en vampyr XD vill ju
jag göra  XD och så vill jag jättegärna tillägga att det bara är 209 dagar, 2 timmar, 15 min och 10 sek tills eclipse kommer ut!!!!!!!!!!haha jag ska gå med erik janna o emma vem ska ni gå med? kommentera gärna :D
                      

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tro mig du är inte ensam =D hon är jobbig!



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-02 @ 22:31:55
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Emy

hej hej jag ville bara säga att menar du mig kollo emma eller någon annan??????XDXDXD

för.......aja de va inge svara gärna på frågan.....

2009-12-03 @ 18:57:48
URL: http://hartasslove.blogg.se/
Postat av: demi

jag menade emma i min klass XD vi bestämde för länge sen men vet inte om emma kmr gå då kanske inte janna går då kanske det bara blir jag och erik... så jag vet inte riktigt men isåfall så kan ju du följa med

2009-12-04 @ 15:23:09
URL: http://enfarligkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0