avskedsbrev

Kära Britta . För det första vill jag säga att Davids pappa är den bästa vän jag haft, och att Erik är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att fridah och jalle gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Mia får ett lyckligt liv tillsammans med Naomi real . Jag vill säga tack till Sebastia för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Alice.Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan matilda:) tog sitt liv.

Snälla,  Mira sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Niklas hem och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Blue chili som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Jag vill också meddela mitt hat mot Josephine(sk) eftersom hon varit otrogen mot min käraste Pego(XD)Jag vet att Erik kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till  jalle för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Thilda och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Amanda W

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista
 Det är as kul !!!! ;)
hahahaha xD


Och ni som tog dethär på allvar, så säger jag så här till er: haha skit på er och skaffa lite humor xD

Jag hatar ingen i det här "brevet" och ingen kommer att dö xD
HELT OSERÖST!


Kommentarer
Postat av: D.Dede

oj oj , de var dumt gjort...läs på båda sidor innan du gör nått. Låt inte samhället styra dina tankar.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-08 @ 17:06:29
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0