blåbär!!






visst e det en fin bild på henne!!!!
sitter själv och myser med blåbärssoppa och pepparkakor(igen)
och läser lite andras bloggar:) jag har märkt att jag typ stör mejj på människor som inte kan skilja på makaroner och pasta... e det lite stört? hahahahaha men jag jag undrar em liten grejj bara ehh säger ni lakkrits elr lakriss till lakrits?? och säge ni shocklad(som man uttalar shhhhh) elr  choklad??? en liten udersökning bara :):):) vilken som får mest :D kommentera gärna:)

6comment-me.jpg

Kommentarer
Postat av: Emma

Aa jätte fin bild :D

2009-12-01 @ 15:57:57
Postat av: Anonym

jag säger shhhhhhhhhhhhhhhhhoklad

men den emma som e över det e inte jag emy o demi emma bara så du vet <3<3<

2009-12-01 @ 17:39:44
Postat av: D.Dede

Thank you ! =D yeee I will!



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-01 @ 20:34:52
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; så lite så :D

2009-12-01 @ 22:24:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0