bye/ Em

 hellu idag har jag faktist bara slappat :) najjs har fortsatt lite på min bok... kanske lägger ut några sidor när den e klar:) ja men jag har iallafall gjort en massa skyltar åt emma! hon bad mig inte men jag e en bra kompis så jag
gjorde det ändåååå XD





 
 här e en :) dom blir supersmå om man ttar i miniatyr så det gick inte  men jaja...*:)


den här var min första hmmmm blev inte så bra...


HAHAHAH den här blev såååå gullig


naaaaw jag försökte anpassa färgen efter hennes bakrund så att hon faktsikt kan använda dom :)) hoppas hon blev glad oooh nejj jag  har gjort massa till emma men ingen till mig!!! :O aja gör det sen bye





Kommentarer
Postat av: Emy

hahaha neee va gulligt demi du e världens bäste vän!!!:= :O

2009-12-28 @ 20:09:43
URL: http://hartasslove.blogg.se/
Postat av: Emy

hahaha neee va gulligt demi du e världens bäste vän!!!:= :O

2009-12-28 @ 20:10:03
URL: http://hartasslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0