fjortistest XD även fast ingen kallar mejj det

Fester:
[ ] Jag blir full på folköl  - jag dricker inte folköl haha XD
[ ] jag är wb fjortis-nej??  
[ ] Jag röker  - wut?nej??
Summa: 0

Självbild:
[ ] Jag försöker vara normal  - jag ÄR normal XD 
[ ] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo - jaaaa ofc XD
[ ] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det - nej men kul test iaf
Summa: 0

Beteende:
[] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster-usch nej
[ ] Jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[/] MSN är så mycket bättre än att prata IRL - ibland
[x] Jag är så hetero man kan vara
[ ] jag låtsas vara dum för att få uppmärksamhet- hahaha
[/] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning - inte så ofta
[/] Jag kramar istället för att säga hej- jag gör båda :D
[ ] Jag kindpussar folk
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[x] Jag lyssnar på radio - hahaha vem gör inte??
[/] jag lever för mina vänner - asså dom är ju viktiga men min familj oxå
[ ] Skolan är inte viktig - såklart.  
[ ] Jag läser aldrig frivilligt- jag läser ALLTID fivilligt hahahahaXD
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i-hahahaha XD
[/] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen-ibland
Summa: 5

Kläder och stil: Jag har/bär
[ ] En I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] Foundation på läpparna
[ ] Sveamössa
[ ] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] En Henri Lloyd jacka
[ ] Stora glasögon
[ ] fakeväska
[/] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt-dom är faktiskt snygga...
Summa: ½ 


5½x3=15½? haha venne men typ

Ta summan av allt gånger tre.
Så många procent är du fjortis: 15 ½% fjortis  
hahahahah jaa så jag är inte fjortis alls

Kommentarer
Postat av: adina :)

jag vill ha din åsikt, kolla in mitt senaste inlägg! skulle vara skitsnällt :=)

2009-12-06 @ 16:49:42
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Majjah

hejhejj, hoppas att det är bra med dej!

nu är det så att jag har en frågestund på min blogg,

så man kan fråga vad som helst!

och jag svarar helt ärligt på alla frågor som jag inte uppfattar som kränkande osv! :)

KRAM!

2009-12-06 @ 19:56:51
URL: http://majjaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0