frågesvar O.o

tack! tack för alla frågor! nu ska ni få svar oxå såklart! :D


katrin :hej hej jag heter katrin vem är din allra närmsta ven som du kan berätta allt för???XD

jag:tjaaaa katrin... allstå jag måste nog säga två det är min bästis emma e som jag skulle hoppa in i en eld för och så becca som gick i min förra skola :D vi e oxå bästisar hoppas :D




ellen: har du bloglovin?


jag:hmm ärligt talat så vet inte jag vad det är XD

ellen:hur gammal är du?

jag: det vet jag inte om jag vågar svara på haha men ni kan nog gissa om ni tittar på mina bilder :P det kommer mer bilder senare :D


ellen:varför började du blogga?

jag: alla mina kompisar hade blogg och sa att jag skulle skaffa en blogg så det gjorde jag! och det blev ju riktigt kul :D



simone:ditt drömyrke??

jag: haha jag vet nog inte... har inte bestämt mig än men tror att det är designer ellr typ sångerska:D



frida:vilken e din favoritbloggerska?


jag:hmm...det är nog foki ellr emmas blogg dom e väldigt intressanta allihop


frida:har du husdjur?

jag:nej jag hade marsvin men vi gav bort dem


frida:vilket godis gillar du bäst?

jag:oooo jag gillar ju allt!!! men mest så e det nog dom här döskallarna med hallon och lakrits mm dom e goda :D

frida:vilken glass gillar du bäst?

jag:enkelt! ben and jerrys. alla sorter. haha


perra: e du bajsig?

jag:nej tyvärr XD


  ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

gokväll!

allt bra? :D

2009-12-05 @ 18:11:02
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0