tävling:)

hellu det var jättelänge sen jag bloggade men nu ska jag ha en tävling!!!! det blir inte enkelt moahaha det är iaf ett chiffer!! ja det e ett jättelångt men det handlar om julen iaf:D och för er som inte vet vad ett chiffer är så är det såhär
om jag skriver tex hek jag är en tjej då skulle det ha varit hej inte hek då blir första bokstaven j hmm? ok
jag avslutar allit ett ord med tre punkt erett exempel jak äl som en gorulla och gillar caft...l då blir det gris jaG äR som en gorIlla och gillar Saft alltså gris 

hek jag är sjper bra på att åka pukka on dag då skule jag klättra över ett staket då så kom em... vlir jag bjöt för det? nej då jag blrr en gten!... men cilka funa fär du har hafr!... men nu ska jag nnte... baywatch! jag vill oka pulka! men jag vill också skaffa en ara till min båt!...

ja kan du lösa det?


Kommentarer
Postat av: minna

julen är grann :)

2009-12-22 @ 11:14:02
Postat av: anna

julen är grann

2009-12-22 @ 11:14:38
Postat av: Emma

Hej jag är super bra på att åka pulka en dag skulle jag klättra över ett staket då så kom en...blir jag blöt för det?nej då jag blir en get!... kan inte resten /emma

2009-12-23 @ 19:40:38
URL: http://hartasslove.blogg.se/
Postat av: jag

emma gumman du ska inte berätta historien fätt du ska säga lösen ordet typ elr ordet

2009-12-23 @ 22:25:26
Postat av: alicia

julen är ...?

2009-12-23 @ 22:26:55
URL: http://aaaa
Postat av: Anonym

jaha!!!!!!oki tack hahahaha

2009-12-27 @ 13:49:26
Postat av: Alice

julen är grann :)

2009-12-30 @ 16:13:35
URL: http://mybrightdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0