tbx

haaaaj jag e tillbaka! haha iaf så vall jag att ni ska veta att jag inte kan lägga upp några bilder för att jag tog sönder usb-minnet till sony och vet inye hur man tar med webcam...:D hahaha ja så det kmr nog bara bli tråkiga bilder framöver elr videos:D jag har suttit och ritat på paint(sucks men ska önska mejj photoshop i julklapp) jag blev ganska nöjd hahahaha skujj då men ja ni får se den nu:D obs! detta är bara plotter inget allvarligt så lämna ingen " ååhh gud va fult du ritar!" kommentar för att det är INTE allvarligt
 man ser inte att hon e rödhårig men de e hon och det står the dOrk inte the dArk det står cool på hans tröja oxå :D bajj

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Vinnaren av presentkortet på 300 kr har kommit upp på bloggen. Gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-11 @ 21:17:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0